Обрати сторінку

Освітні програми

ДОДАТКОВІ ОСВІТНІ ПОСЛУГИ ЗАКЛАД ОСВІТИ НЕ НАДАЄ.

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ

Наказ МОН № 813 від 13.07.2021 року

«Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти»

 Коротка анотація :

Міністерство освіти і науки затвердило нові методичні рекомендації щодо оцінювання учнів початкових класів. Такий наказ опублікований на сайті МОН.

üНа заміну узагальненій бальній оцінці розробники пропонують використовувати вербальну оцінку окремих результатів навчання, яка, окрім оцінювального судження, може також називати рівень результату навчання.

üДля уніфікації термінів і зручності їх використання введення оцінювальне судження пропонують називати вербальною оцінкою, а оцінювальне судження із зазначенням рівня – рівневою оцінкою.

üОбидві оцінки можна виражати як усно, так і письмово.

Для позначення рівня міністерство пропонує використовувати такі позначки:

П (початковий рівень);

С (середній рівень);

Д (достатній рівень);

В (високий рівень).

Критерії оцінювання

Трудове навчання

Іноземна krit_inoz

Історія krit_ist

Критерії оцінювання хімії та біології Літератураkrit_lit

Математикаkrit_mat

Основи здоровяkrit_osn_zd

Правознавствоkrit_pravo

Природознавствоkrit_prirod

Природознавство

Географія

Укр.мова тkrit_ukrm

Фізика астрономіяkrit_fiz

Фізкультура krit_fizra

Хімія krit_him