Обрати сторінку

План роботи   методичного об’єднання  класних керівників 5-11-их класів

 середньої загальноосвітньої школи № 42  м. Львова  на 2019 – 2020 н.р.

Голова методоб`єднання – Швець Оксана Ярославівна

До методичного об’єднання входять:

  1. Мойса І.Р. – класний керівник 5-А класу.
  2. 2. Костишин М.Я.– класний керівник 5-Б класу.
  3. Кутняк Г.Р. – класний керівник 5-В класу.
  4. 4. Оконь О.М. – класний керівник 5-Г класу.
  5. Сало Л.І.– класний керівник 6-А класу.
  6. Фіцко С. – класний керівник 6 класу.
  7. Блейчик А.В.– класний керівник 6-В класу.
  8. Пайтак Г.М. – класний керівник 6-Г класу.
  9. 9. Швець О.Я. – класний керівник 7-А класу.
  10. 10Тимців Н.В.– класний керівник 7-Б класу.
  11. 11. Баб’як Р.Л.– класний керівник 7-В класу.
  12. 12. Каднічанська М.Я. – класний керівник 8-Акласу.
  13. 13Джура Л.М.– класний керівник 8-Б класу.
  14. 14. Клевченко Д.С.– класний керівник 8-В класу.
  15. 15. Харчук Н.І. – класний керівник 8-Г класу.
  16. 16Москаль І.О.– класний керівник 9-А класу.
  17. 17. Кузь Н.А. – класний керівник 9-Б класу.
  18. 18. Вдович О.В. – класний керівник 9-В класу.
  19. 19Нікуліна Т.Є.– класний керівник 10-А класу.
  20. 20. Вільчинська Г.С.– класний керівник 10-Б класу.
  21. 21. Пурська Л.С. – класний керівник 11-А класу.
  22. 22Романишин І.Б.– класний керівник 11-Б класу.

Проблема, над якою працює шкільне методичне об’єднання класних керівників  у 2019-2020 н.р.:

“Формування в учнів національно-патріотичних почуттів, любові до свого народу, рідної мови, традицій на основі виховання ціннісного ставлення до держави та суспільства”

МО класних керівників у 2019-2020 н.р. ставить такі завдання:

-Постійно брати участь у роботі школи передового, перспективного і новаторського педагогічного досвіду.

– Ознайомитись із творчими лабораторіями учителів-новаторів шкіл району  та міста.

– Стежити за новинками в педагогічній літературі, вивчати і впроваджувати в своїй роботі досвід колег.

– Приділяти більшу увагу проблемам молодих класних керівників, їх адаптації до шкільного життя.

– Посилити індивідуальну роботу з дітьми, схильними до правопорушень.

– Приділити особливу увагу організації роботи з обдарованими дітьми.

– Працювати над створенням оптимальних умов для розвитку обдарованих дітей, забезпечення їх самореалізації.

– Спрямувати роботу класного керівника для формування спільної програми дій школи і сім’ї у становленні юної особистості.

– Залучити батьків до активної участі в організації і проведенні позакласних заходів.

– Виховувати інтерес до вивчення рідного краю, почуття патріотизму.

– Працювати над вдосконаленням та розвитком системи учнівського самоврядування.

– Формувати життєтворчу юну особистість шляхом впровадження основних принципів особистісно- орієнтованої освіти.