Щодо організації освітнього процесу в закладах середньої освіти під час карантину, Лист МОН № 1/9-173 від 23.03.2020. (Переглянути документ).
Перелік інтернет ресурсів для дистанційного навчання
Керівникам закладів загальної
середньої освіти
Управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради надсилає до відома та використання у роботі перелік інтернет ресурсів для дистанційного навчання.
Додаток: __ арк.
Україномовні ресурси:
- Математика, українська мова, для учнів 1-9 класів:
- Для тих, хто готується до ЗНО:
https://prometheus.org.ua/zno/
- Математика:
https://www.matific.com/ua/uk/guests/content/by-matific
https://educationpakhomova.blogspot.com/2020/03/10.html?m=1
- Кейс-уроки з різних предметів:
- Інформатика:
https://studio.code.org/courses
- Курси для старшокласників і вчителів:
https://www.ed-era.com/courses/
- Вправи на різні навички, від оволодіння клавіатурою до арифметики, читання, природи, абетки Брайля тощо:
https://gcompris.net/index-uk.html
- Читання, математики, логічні ігри:
https://www.eduactiv8.org/screenshots/1/
9 Mozabook – ресурс з електронними книгами.
https://ua.mozaweb.com
- Журнал про науку:
https://kunsht.com.ua/pro-proekt/ - Для наймолодших:
https://study-smile.com/
https://childdevelop.com.ua/generator/letters/propisi.html/
- Електронна освітня платформа:
- Реєстрація на навчання на платформі GIOS: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdxrPOOCiqOIMmbWtE9V7i9-cCHd9NMD0sAwwnEVEGcN_fpVQ/viewform
- Електронні підручники:
https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/pidruchniki/elektronni-pidruchniki
Англомовні ресурси:
- Математика, хімія, фізика, біологія, економіка:
- Все, що стосується STEAM освіти:
https://okgosandbox.org/lessons
- Підбірка різноманітних проектів:
- Корисні ролики для навчання:
https://www.youtube.com/education
- Основи малювання:
- Ігри на логіку:
https://www.mathplayground.com/
https://www.ixl.com/
Польськомовні ресурси:
- Електронна освітня платформа:
Блоги вчителів
Блоги вчителів математики:
- http://kramska.blogspot.com/
- http://numatematika.blogspot.com/
- http://oksanakovalenko.blogspot.com/
- http://klassikt.blogspot.com/
- http://yasiva2.blogspot.com/p/blog-page_41.html
- http://orelanna-schoolblog.blogspot.com/
- http://momot-julia.blogspot.com/
- http://informatyk-school.blogspot.com/
Блоги вчителів української мови:
- http://svitlanashev.blogspot.com/p/blog-page_4.html
- http://ta-v.blogspot.com/
- http://elena370.blogspot.com/
- https://kulinaukr.blogspot.com/
- https://ryabokonolga.blogspot.com/
- http://okpapizh.blogspot.com/p/blog-page_27.html
Блоги вчителів біології та хімії:
- http://biochem291.blogspot.com/
- http://solonynka.blogspot.com/
- http://himbioloh.blogspot.com/
- http://chopovalubov.blogspot.com/
- http://lesychna.blogspot.com/p/blog-page_18.html
- http://tatyananesterchuk.blogspot.com/
- https://hm-vika.blogspot.com/
- http://biologia19630502.blogspot.com/
- https://biology-mylife.blogspot.com/
- http://raevski.blogspot.com/
Блоги вчителів географії:
- https://geografiysv.blogspot.com/
- http://lasorenko.blogspot.com/
- http://qeonat.blogspot.com/
- https://lypko-liudmyla.blogspot.com/
- https://ibohdan.blogspot.com/
Блоги вчителів фізики:
- http://fizikaschool5.blogspot.com/
- http://fizikazahisnik.blogspot.com/
- http://viczadvorna.blogspot.com/p/blog-page_4.html
- http://fizkab.blogspot.com/
- https://fiz-patlay.blogspot.com/
Блоги вчителів іноземних мов:
skool42@ukr.net
Лист 1
Доброго дня,
Ви отримали цей лист як представник навчального закладу для подальшої комунікації з командою впровадження дистанційної освіти.
Суть проекту
На даному етапі, компонентами проекту є:
- Реєстрація та запуск середовища Google Classroom та Zoom централізовано для навчального закладу і передача Вам вже готових доступів до середовища, як для вчителів, так і для учнів.
- Забезпечення комунікації та обміну досвідом між навчальними закладами для використання найкращих практик у сфері дистанційної освіти.
- Передача навчальних матеріалів по використанню вищезгаданих середовищ та проведення навчань.
Коли?
- Створення середовищ розпочнеться з 23.03 і буде тривати певний час. Ми будемо давати доступ поступово.
- 23-24.03 буде формуватись навчальний план для вчителів. Вони складатимуться із масових навчань базовим функціям. За результатами цих навчань будуть формуватись групи по конкретних потребах у вивченні того чи іншого матеріалу. Також з 23.03 ми запускаємо Google Classroom для вчителів, де розпочнемо публікувати матеріали.
З чого розпочати?
- Заповніть Анкету Навчального закладу для того, щоб ми розуміли поточну ситуацію в кожному НЗ. По одному разу від НЗ. https://bit.ly/2QB0qOn
- Долучіться до групи в Facebook, де буде проводитись оповіщення про статус проекту. https://www.facebook.com/groups/distance.edu.lviv/
- Долучитись до Telegram-каналу (по можливості) @distance_education_lviv (https://t.me/distance_education_lviv)
- Очікуйте подальших інструкцій на електронну адресу та слідкуйте за оновленнями в Facebook-групі.
Координатори НЗ та учасники проекту
Проект розрахований на підключення 85 тисяч користувачів. Тому ми закликаємо Вас долучатись до основної команди в ролі координаторів і брати на себе комунікацію між нами та навчальними закладами. Анкета – https://bit.ly/3dir6Nz
Використання інших платформ
Ви маєте змогу використовувати будь-які інструменти, якщо вони ефективно забезпечують процес дистанційного навчання. Якщо ви працюєте або хочете працювати в інших інструментах, надішліть запит на schools.lviv@gmail.com з описом даних інструментів. Будь-які мессенджери (Telegram, WhatsApp, Viber) не вважаються платформами для дистанційної освіти, а можуть бути лише додатком.
Основні питання-відповіді
- Що робити, якщо вчителі/школа вже працює в Google For Education?
Якщо запущено централізовано на усю школу – перестворювати змісту немає. У випадку, якщо акаунти лише окремих вчителів – вирішуватиметься в індивідуальному порядку. У будь-якому випадку, вже створені матеріали потрібно буде зберегти.
- Чи потрібно реєструвати школу зараз в Google For Education?
Ні, створення середовища та усіх акаунтів (Учнів та Вчителів) буде відбуватись централізовано.
- Чи є обов’язковим використання платформи дистанційної освіти Google For Education?
Якщо у Вашій школі уже запроваджено ту, чи іншу платформу дистанційної освіти, Ви можете продовжувати її використовувати. Якщо такої платформи немає, її запровадження за рекомендацією Управління освіти можна вважати обов’язковим. Будь-які мессенджери (Telegram, WhatsApp, Viber) не вважаються платформами для дистанційної освіти.
Дистанційна освіта. Другий лист
…………………………………………………………………………………………………..
Шановні батьки та учні!
У зв’язку з оголошенням карантину навчання не зупиняється. Працюємо дистанційно.
Завдання для самостійного опрацювання навчального матеріалу для учнів 1-4 класів отримуються через створені групи батьків у Viber та на платформі Google Classroom.
Для здобувачів освіти та батьків 1-11 класів оголошення розміщуються на шкільному сайті на сторінці “Батькам” – Дистанційне навчання” та дублюються класними керівниками через мобільний зв’язок .
Після закінчення карантину вчителі-предметники перевірять виконання завдань, зібраних в учнівське “Портфоліо” та виставлять оцінки.
Бажаємо успіхів у дистанційному навчанні!
Вимушене дистанційне навчання (ДН) поставило вчителів і батьків перед непростими викликами: як організувати навчання дітей в умовах карантину, коли вчитель не може бути поруч. І як зрозуміти, чи вивчила щось дитина, коли традиційні способи оцінювання недоступні. Відповіді на найпоширеніші запитання дають фахівці. Перегляньте зміст цього файлу.
Навчаємось з телевізором:
Всеукраїнська школа онлайн
З 28 квітня, о 9:00 ранку в межах Всеукраїнської школи онлайн розпочинається трансляція уроків для початкової школи – відтепер проєкт покриває всі класи. НаYouTube МОН можна переглянути уроки абсолютно для кожного класу. Для зручності користувачів там працюють окремі списки відтворення. Тепер, зокрема, і для початкових класів.