План роботи методичного об’єднання класних керівників 5-11-их класів
середньої загальноосвітньої школи № 42 м. Львова на 2019 – 2020 н.р.
Голова методоб`єднання – Швець Оксана Ярославівна
До методичного об’єднання входять:
- Мойса І.Р. – класний керівник 5-А класу.
- 2. Костишин М.Я.– класний керівник 5-Б класу.
- Кутняк Г.Р. – класний керівник 5-В класу.
- 4. Оконь О.М. – класний керівник 5-Г класу.
- Сало Л.І.– класний керівник 6-А класу.
- Фіцко С. – класний керівник 6-Б класу.
- Блейчик А.В.– класний керівник 6-В класу.
- Пайтак Г.М. – класний керівник 6-Г класу.
- 9. Швець О.Я. – класний керівник 7-А класу.
- 10. Тимців Н.В.– класний керівник 7-Б класу.
- 11. Баб’як Р.Л.– класний керівник 7-В класу.
- 12. Каднічанська М.Я. – класний керівник 8-Акласу.
- 13. Джура Л.М.– класний керівник 8-Б класу.
- 14. Клевченко Д.С.– класний керівник 8-В класу.
- 15. Харчук Н.І. – класний керівник 8-Г класу.
- 16. Москаль І.О.– класний керівник 9-А класу.
- 17. Кузь Н.А. – класний керівник 9-Б класу.
- 18. Вдович О.В. – класний керівник 9-В класу.
- 19. Нікуліна Т.Є.– класний керівник 10-А класу.
- 20. Вільчинська Г.С.– класний керівник 10-Б класу.
- 21. Пурська Л.С. – класний керівник 11-А класу.
- 22. Романишин І.Б.– класний керівник 11-Б класу.
Проблема, над якою працює шкільне методичне об’єднання класних керівників у 2019-2020 н.р.:
“Формування в учнів національно-патріотичних почуттів, любові до свого народу, рідної мови, традицій на основі виховання ціннісного ставлення до держави та суспільства”
МО класних керівників у 2019-2020 н.р. ставить такі завдання:
-Постійно брати участь у роботі школи передового, перспективного і новаторського педагогічного досвіду.
– Ознайомитись із творчими лабораторіями учителів-новаторів шкіл району та міста.
– Стежити за новинками в педагогічній літературі, вивчати і впроваджувати в своїй роботі досвід колег.
– Приділяти більшу увагу проблемам молодих класних керівників, їх адаптації до шкільного життя.
– Посилити індивідуальну роботу з дітьми, схильними до правопорушень.
– Приділити особливу увагу організації роботи з обдарованими дітьми.
– Працювати над створенням оптимальних умов для розвитку обдарованих дітей, забезпечення їх самореалізації.
– Спрямувати роботу класного керівника для формування спільної програми дій школи і сім’ї у становленні юної особистості.
– Залучити батьків до активної участі в організації і проведенні позакласних заходів.
– Виховувати інтерес до вивчення рідного краю, почуття патріотизму.
– Працювати над вдосконаленням та розвитком системи учнівського самоврядування.
– Формувати життєтворчу юну особистість шляхом впровадження основних принципів особистісно- орієнтованої освіти.
Останні коментарі