Обрати сторінку

м/о вчителів трудового навчання та технологій

Голова - Каднічанська М.Я.

1.Кутняк Галина Романівна –  вчитель   трудового     навчання,  стаж 21 р., вища категорія.

2.Грабар Богдан Михайлович – вчитель трудового навчання,стаж 32 р. вища категорія , вчитель – методист.

3.Курчиян Мирослава Василівна – вчитель трудового навчання,стаж 18 р., вища категорія.

4.Мандюк Юрій Євгенович – вчитель трудового навчання,стаж 24 р., вища категорія.

5.Каднічанська Мирослава Ярославівна – вчитель трудового навчання, стаж 20 р. ,  вища категорія.

6.Бабяк Роман Леонідович – вчитель автосправи , стаж 25р. вища категорія, старший вчитель.

7.Охримович Петро Зеновійович – вчитель трудового навчання, автосправи , стаж 19р. , спеціаліст.

Проблема школи:

Шляхи підвищення    ефективності сучасного уроку.

Проблеми ШМО: Формування цілісного уявлення учнів про матеріальне виробництво , проектування і технологій у проектній діяльності.

Методи реалізації

  1. Застосування умінь , знань і навичок учнями на уроках трудового навчання з метою пізнавальної діяльності.
  2. Посилення інтересу учнів до предмету. На основі особистої орієнтації учнів , розвивати їх творчий потенціал , здібності та нахили.
  3. Використання новітніх інформаційних технологій , зокрема мультибордів для підвищення ефективності навчального процесу.
  4. Застосування творчого підходу до використання навчальних посібників , додаткової літератури.
  5. Робота з обдарованою молоддю.
  6. Участь у районних і міських семінарах , м/о вчителів.

Проблеми , над якими працюють вчителі трудового навчання.

Кутняк Г.Р. – проектні технології на уроках трудового навчання та їх спрямування на самовираження учня.

Курчиян М.В. – розвиток творчих здібностей учнями на уроках трудового навчання через проектну діяльність.

Грабар Б.М. – формування технологічних умінь і навичок учнів у проектній діяльності.

Мандюк Ю.Є – набуття учнями досвіду впровадження технологічної діяльності партнерської взаємодії у створені проектів.

Каднічанська М.Я. – здатність розвивати надбання рідної культури з використанням засобів декоративно-ужиткового мистецтва у проектній діяльності.

Бабяк Р.Л. – удосконалення техніки водіння автомобілем на слизькій дорозі.

Охримович П.З. – удосконалення техніки водіння автомобілем при недостатній видимості.

Грабар Богдан Михайлович – вчитель трудового навчання, вчитель – методист.

Мандюк Юрій Євгенович – вчитель трудового навчання.

Курчиян Мирослава Василівна – вчитель трудового навчання, креслення , БЖД.

Головна ідея  досвіду , створити учням умови праці так, щоб вони самі були   її організаторами , а не лише виконавцями. Кожен учень, на уроці, усвідомлює, чого саме вимагають від нього. Сворюю умови для цікавого навчання.

ТВОРЧІ РОБОТИ УЧНІВ:

Майстер-класи (вч. Курчиян М.В.):

МУЗЕЙНИЙ УРОК «Символічне значення  знаків на писанці»

На базі СЗШ № 42 м. Львова провели науково-практичний семінар для вчителів трудового навчання загальноосвітніх навчальних закладів  м. Львова на тему: «Сучасні педагогічні технології на уроках трудового навчання».

Організатори оформлення виставки творчих робіт учнів –  вчитель трудового навчання СЗШ № 42 –  Курчиян Мирослава Василівна та

голова РМО вчителів трудового навчання –  Грабар Богдан Михайлович

Каднічанська Мирослава Ярославівна – вчитель трудового навчання.

Кутняк Галина Романівна –  вчитель   трудового  навчання.